پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

 

رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی:بزرگترین هدف ما پیروزی مقابل شهرداری نوین تبریز است و با تمام قوا به میدان خواهیم رفت .

 

سرویس ورزشی موج برنا پیش از ظهر امروز کمیته فنی تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با حضور سهراب گیلان نژاد ، حمیدگیل زاد ، مصطفی یگانه و محمدعلی رضاده تشکیل جلسه داد تا در زمینه بازی برگزار شده در جمعه گذشته در آذرشهر و دلایل شکست به بحث و تبادل نظر گذاشته شود .

در ابتدا رضازاده سرمربی ملوانان به گزارش بازی پرداخت و با بیان اینکه با  5 مصدوم راهی مسابقات شدیم ،افزود :با مسمومیت غذایی راهی بیمارستان شد و دچار آشفتگی شدیم و علی رقم تمام مشکلات بازیکنان با حس مسیولیت پا به میدان گذاشتند .

رضازاده افزود : شهرداری آذرشهر با توجه به بضاعت و موقعیت شان خوب بود و از تک تک علاقمندان و دوستداران ورزش و خصوصا بسکتبال در این شهر سپاسگذارم .

در ادامه این جلسه در خصوص آخرین دیدار در مرحله برگشت بحث و تبادل نظر شد ، دیداری که جمعه این هفته ملوان نیروی دریایی بندرانزلی مقابل شهرداری نوین تبریز برگزار خواهد کرد و در صورت پیروزی صعودش به دور بعد مسجل خواهد شد . هر چند در روی کاغذ امیدی برای عقاب تهران هم وجود دارد ، بازی هفته پایانی شهرداری آذرشهر و عقاب تهران در آذرشهر برگزار می شود و آذرشهر در تهران به برتری رسیده بود و این امید می رود در روندی ایده آل با برتری آذرشهری به پایان برسد و در صورت برتری ملوانان مقابل شهرداری نوین تبریز به دور بعد صعود خواهد کرد .(ر-579)   

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna